Privacy

De Whiplash Stichting Nederland (WSN) hecht groot belang aan de privacy van uw gegevens. Wij houden ons aan de privacyregels zoals deze vastgelegd zijn in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

De persoonlijke gegevens die u verstrekt bij het aanvragen van publicaties, aanmelden voor diensten en projecten of het gebruik van persoonlijk advies worden uitsluitend gebruikt om u van dienst te zijn. De gegevens die u verstrekt aan de Whiplash Stichting Nederland worden nooit openbaar gemaakt en niet verstrekt aan derden.
In bijzondere gevallen kan hier alleen met uw uitdrukkelijke toestemming een uitzondering op gemaakt worden.

Heeft u nog vragen over uw privacy, dan kunt u contact opnemen met de stichting >>>

Google Analytics

De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.

Sociale media

Deze pagina is gegenereerd door E-captain. Captain: Het ideale ledenbeheer en relatiebeheer systeem voor stichtingen, sportclubs en -verenigingen. Meer informatie vindt u op de Captain website.