Vragen over (vrijwilligers)werk of arbeidsongeschiktheid? Ook daarvoor kunt u bij ons terecht!

Heeft u een vraag over (vrijwilligers)werk, opleiding, ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid dan kunt u goed terecht bij onze telefonische- of e-mailhulpdienst. Onze contactpersonen hebben namelijk toegang tot een bijzondere informatiebron: de Kennisbank Participeren met beperkingen.

Kennisbank Participeren met Beperkingen                                                                      KPB nieuwe logo

In de kennisbank Participeren met Beperkingen hebben wij samen met andere patiëntenorganisaties informatie verzameld over hoe je kunt omgaan met whiplash op het werk, school en in je vrije tijd. De kennisbank is vooral een bron van kennis op het gebied van ziekteverzuim en arbeidsongeschiktheid.

Zo kunt u bij ons terecht met vragen als:

Informatie vanuit ervaringsdeskundigheid

De informatie in de kennisbank is bijzonder omdat het is gebaseerd op praktijkervaringen van mensen met whiplash en vergelijkbare chronische aandoeningen. Samen met andere patiëntenorganisaties verzamelen we in de kennisbank niet alleen kennis over wat de regels zijn bij ziekte en arbeidsongeschiktheid, maar juist ook wat je zelf kunt doen zijn en waar je op moet letten.

Deze pagina is gegenereerd door E-captain. Captain: Het ideale ledenbeheer en relatiebeheer systeem voor stichtingen, sportclubs en -verenigingen. Meer informatie vindt u op de Captain website.