Whiplash kan iedereen overkomen

Onverwacht en ongewild kunt u betrokken raken bij een whiplashongeval. Dat overkomt circa 15.000-20.000 mensen in Nederland. Elk jaar opnieuw. Mocht u een whiplashongeval overkomen, dan zijn wij er om u en uw omgeving te ondersteunen.

Actueel:

• Folder Patiëntenversie Zorgstandaard Chronische Pijn >>>
  • De lijst met zorgverzekeringen die de contributie vergoeden staat weer op de site van Iederin >>>
  • Whiplash Magazine november 2017 is uit >>>
  • Isolement | Nieuwe blog van Verena >>>
  • Wilt u ook de maandelijkse nieuwsbrief vrijblijvend ontvangen, mail naar ofni.[antispam].@whiplashstichting.nl
  • Voor onze leden/ donateurs! De brochure ´werkwijzer voor de zieke werknemer´. 32 pagina’s met informatie en tips over het re-integratie traject! U betaalt slechts de portokosten. U kunt de brochure bestellen via onze webshop. Zie artikel O. Werkwijzer gratis voor leden >>>

• Gratis voor onze leden/donateurs! Mijn Re-integratieplan, een praktisch en persoonlijk hulpmiddel. Op zoek naar ondersteuning in uw re-integratie? Opgeven kan via ofni.[antispam].@whiplashstichting.nl. Eerst meer weten? klik hier >>>  Maar ook professionals die zieke werknemers begeleiden in hun re-integratieproces kunnen dit programma inzetten voor hun cliënten! In deze Handleiding voor professionals kunt u zien hoe het werkt. >>>
  • In contact komen met lotgenoten. WSN biedt maatje zoekt maatje >>>

• Vragen over werk, ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid? Wij helpen u verder! >>>

• Uw medische vraag voorleggen aan Kees Vos (huisarts en voorzitter van onze Medische Adviesraad >>>

SLUIT U AAN BIJ DE WSN!                                WORD LID >>>                                                       OF WORD VRIJWILLIGER >>>

22-12-2017- Kerstvakantie sluiting
07-01-2018- Kerstvakantie sluiting

NIEUWS
Patiëntenversie van de Zorgstandaard Chronische Pijn
Het Samenwerkingsverband Pijnpatiënten naa... [lees meer]

MELD JE AAN
Voor leden: patiëntencommunity, productkortingen, Whiplash Magazine, gratis advies - lees meer

Deze pagina is gegenereerd door E-captain. Captain: Het ideale ledenbeheer en relatiebeheer systeem voor stichtingen, sportclubs en -verenigingen. Meer informatie vindt u op de Captain website.