Whiplash kan iedereen overkomen

Onverwacht en ongewild kunt u betrokken raken bij een whiplashongeval. Dat overkomt circa 15.000-20.000 mensen in Nederland. Elk jaar opnieuw. Mocht u een whiplashongeval overkomen, dan zijn wij er om u en uw omgeving te ondersteunen.

Actueel:

• Loslaten en accepteren (blog Marije)>>>
  • Whiplash Magazine juni 2018 is uit >>>
  • Meld je nu aan voor het whiplashpatiëntenpanel >>>
  • Gratis! Mijn Re-integratieplan, een praktisch en persoonlijk hulpmiddel. Op zoek naar ondersteuning in uw re-integratie? Opgeven kan via ofni.[antispam].@whiplashstichting.nl. Eerst meer weten? klik hier >>>  Maar ook professionals die zieke werknemers begeleiden in hun re-integratieproces kunnen dit programma inzetten voor hun cliënten! In deze Handleiding voor professionals kunt u zien hoe het werkt. >>>
  • Wilt u ook de maandelijkse nieuwsbrief vrijblijvend ontvangen, mail naar ofni.[antispam].@whiplashstichting.nl
  • Voor onze leden/ donateurs! De brochure ´werkwijzer voor de zieke werknemer´. 32 pagina’s met informatie en tips over het re-integratie traject! U betaalt slechts de portokosten. U kunt de brochure bestellen via onze webshop. Zie artikel O. Werkwijzer gratis voor leden >>>

• In contact komen met lotgenoten. WSN biedt maatje zoekt maatje >>>

• Vragen over werk, ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid? Wij helpen u verder! >>>

SLUIT U AAN BIJ DE WSN!                                WORD LID >>>                                                       OF WORD VRIJWILLIGER >>>

30-06-2018- Oproep patiëntenpanel
17-10-2018- Cursus ‘Sterk met Pijn'

NIEUWS
Nieuwsbrief WSN juni 2018
Whiplash Stichting Nederl... [lees meer]

MELD JE AAN
Voor leden: patiëntencommunity, productkortingen, Whiplash Magazine, gratis advies - lees meer

Deze pagina is gegenereerd door E-captain. Captain: Het ideale ledenbeheer en relatiebeheer systeem voor stichtingen, sportclubs en -verenigingen. Meer informatie vindt u op de Captain website.